میدونی یاده چی افتادم...یاده یه خاطره...تو چشام اشک جمع شد!
چ قدر بچه تر بودمو ساده...واسه چن سال پیشه!
چ قدر تلاش کرد دوسش داشته باشمو وقتی صادقانه بهش دل بستم ،نیست شد!
یاده این افتادم ک یه دفه تو سرما منتظرش بودم ک فقط ببینمش...
هوا سرد بود ولی سرماشو حس نمیکردم...نمیدونم چرا!
تا الان فک میکردم عاشق نشدم...الان ک فک میکنم میبینم عاشقش بودم!
عاشق داداشمم ک وقتی میخاد بازی کنه سرما و گرما حالیش نیس...بهش همیشه میگم بچه بمون، آدما بزرگ میشن هیچ کاری نکرده خسته ان و حوصله ندارن!
مواظب بچه ی درونتون باشید!نکشیدش!
زمستون خدا سرده دمش گرم
زمینو مثل یخ کرده دمش گرم
زمستون خدا سرده دمش گرم
زمینو مثل یخ کرده دمش گرم
...
زمستون خدا از مهدی مجتبایی
ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: یادش ب خیر,یادش بخیر پاییز شاملو,یادش به خیر بچه بودیم, نویسنده: بازدید: 17