خودم شم

خرید بک لینک

خب یه چیزایی این چن وقته فکرمو مشغول کرده و تو دنیام براش جمله بندی میکنم ک بیام این جا و بنویسمشون ولی تا میام بنویسم هیچی یادم نمیاد!

شروع میکنم هرچی میاد تو ذهنم مینویسم..بیخشید ک ازین شاخه ب اون شاخه میپرم!(دارم یاد میگیرم تمرکز کنم راستی)

خب سارا دوست جون جونیم و تنها کسی ک واقعن برام دوست بودو قبلو بعدش هیچ کس برام مثه اون نشد، دو روز دیگه بچش ب دنیا میاد!

بچش دختره و قراره  اسمشو بزاره آوینا(معنیشو الان یادم نیس)

میخام رفیقامو بزار کنار و برا هیچ کس درد و دل نکنم و مشکلامو خودم تو ذهنم حلاجی کنم و رفیقامو نگه دارم فقط برا تفریح

اذیتم میکنه ک وقتی هر کی ناراحته میاد طرفم تا آرومش کنم و خودش هیچی، ینی ناراحتم همونا کار و زندگی دارن!

٩٦ جون دوست دارم...امسالو برا خودم ب یاد موندنی میکنم...عمو نوروز یادت باشه عید ساله بعد اگر زنده بودم ازم حساب پس بگیری و اگر اونی ک میخام نشد اجازه نده عیدو ببینم!(سر زندگیم شرط میبندم برنامه های امسالمو)

زندگیتو ب پای هوس نزار...هوس آدمو تشنه میکنه و سیرابی نداره و هر دفه عطشتو بیشتر میکنه!(دیوانه وار دنبال آب میگردی و ب سراب خوردن)

٢١ سالو ٣ ماهو ٤ روز از عمرم گذشت...خیلی چیزا دیدم و شنیدم!

میخام از تجربه هام استفاده کنم..بسه نقش بازی کردن!

خاطراته یه وروجک...

ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: چهارشنبه 2 فروردين 1396 ساعت: 16:58

صفحه بندی