گردش در تبریز

خرید بک لینک

پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت 22:17

امروز به گشتن پاساژای تبریز گذشت!

بازار و یکی از موزه هاشو و مسجد معروف و بزرگشو که اسمشو نمیدونم رو قبلن دیدم!

تبریز قشنگه ها...

خیابوناش تمیزه و بدون چاله چوله اس!

مثه تهرانم ترافیک نداره!

مرکز خریدا و فروشگاهای لوکس و عالی ای داره!

شباش که عالیه و دوست داشتنیه به خاطر نورا و چراغ کاریاش!

ولی من تهرانو دوست دارم فقط

خاطراته یه وروجک...

ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1396 ساعت: 12:13

صفحه بندی