پنجشنبه 5 مرداد 1396 ساعت 22:17
امروز به گشتن پاساژای تبریز گذشت!
بازار و یکی از موزه هاشو و مسجد معروف و بزرگشو که اسمشو نمیدونم رو قبلن دیدم!
تبریز قشنگه ها...
خیابوناش تمیزه و بدون چاله چوله اس!
مثه تهرانم ترافیک نداره!
مرکز خریدا و فروشگاهای لوکس و عالی ای داره!
شباش که عالیه و دوست داشتنیه به خاطر نورا و چراغ کاریاش!
ولی من تهرانو دوست دارم فقط
(0 لایک) ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65