آبکش شدم

خرید بک لینک

جمعه 17 شهریور 1396 ساعت 01:32

به لطف پدر، امروز از منزل تا صادقیه پیاده رفتیم!

نفس کم آوردم

تولدت مبارک مجید چشم خوشگل

یادش به خیر اولین باری که به قشنگیه چشات پی بردمو همش ازت عکس میگیرفتم

با چشات فقط غزیو ببین

امشب آمپول چهارم رو زدم، کم تر از قبلیه درد داشت، فکر کنم بدنم به سوزن عادت کرده!

ولی این فندوق دیگه اون فندوق سابق نیس

راستی ١٠٠ تومن جریمه شدیم سر دور دور شبانمون

خاطراته یه وروجک...

ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال می‌کنید

برچسب: آبکش, نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: سه شنبه 28 شهريور 1396 ساعت: 23:59

صفحه بندی