شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 23:56
امشب دو تا مسافر اراکی از جلو خونه رد میشدن و از دوست داییم و داییم پرسیدن دسشویی کجاست!
داییم گفت بیان تو خونه برن دسشویی و خانمه اومد و رفت دسشویی!(خانمه حامله بود)
داییم رفت تقریبن با زور آوردتشون تو خونه!
خالم براشون ساندویچ الویه درست کرد و داد بهشون!
دوست داییم که خونمون بود بهشون گفت: بیرون چیزی نخورید داعش زیاد شده!
رفتن!(زود رفتن ٥ دقیقه موندن)
خالم میخندید فقط
میگفت با زحمت الویه درست کردم الان میندازن دور
(0 لایک) ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39