یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 00:00
گویا دیشب که با اتوبوس از تبریز تا تهران میومدیم چون سردم بوده از باد کولر، سرما خوردم و امروز یه سر درد فجیهی داشتم که نگو!
ظهر خوابیدم و از وقتی که بلند شدم سر درد گرفتم...عصر رفتم پارک ملت و بستنی متری خوردم(نتونستم تا تهش بخورم ولی بستنیم نریخت)؛ تا یه هوایی بهم بخوره، شاید حالم بهتر شه!
سر دردم خوب نشد که نشد؛ وقتی اومدم خونه گوش درد و حالت تهوع هم بهش اضافه شد...
از خودم تو حالت پتو پیچ عکس گرفتم گذاشتم تلگرامم...خالم پیام داده خیلی باحالی دوستمم گفت بامزه شدی!
خدا رو شکر، من مریضیمم خدا داره برا بقیه!
خودمو به زور قرص خوابوندم...
(0 لایک) ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53