سهشنبه 4 اردیبهشت 1397 ساعت 21:17
از تصمیمم پشیمون نیستم..
خوشحال نیستم...ازش دورم ناراحتم!
ولی دیگه شبا از ترس نبودنش از خواب نمیپرم!
ترس از این که دوباره پسم بزنه دیوونه ام میکرد!
غرورمو به احساسم ترجیح دادم!
دلم تنگه براش
حسه عجیب غریبیه
(0 لایک)
ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56