عقرب

خرید بک لینک

شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 03:01

این جوری که اهالی خونه میگن، تو خونه ی بابابزرگم عقرب داره و کل جمع این موجود رو دو سری دیدن و من هنو ناکامم!

سری اول طبقه ی بالا بودم و سری دوم حموم!

جالبیش این جاس که عقربو فقط خاله کوچیکم میبینه و توسط دایی بزرگه گرفته و به عالم غیب نزول پیدا میکنه!

یکی از خاله هام عکس عقربو به پسر کوچیکش نشون داد و داشت میگف حیوون بدیه ، نزدیکش نشو ، نیشت میزنه و ... . که آراد تو جوابش برگشت گفت عقرب قهرمانه!؟

جمع داشتن از خنده میترکیدن!

خالم اون قد تعریف کرده بود که بچه عقربو قهرمان میدید!

خاطراته یه وروجک...

ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1396 ساعت: 12:13

صفحه بندی