بیشعوری

خرید بک لینک

کلن تو این یه مورد خیلی بیشعورم...

هیچ وقت غیرت مردا رو درک نکردم، هیچ وقت اینو ک نباید جلو پسرا، از یه پسر دیگه حرف زدو نفهمیدم....

قبلن از آدمای غیرتی اون قد بدم میومد...ولی جدیدن فهمیدم آدم تا کسیو دوست نداشته باشه روش غیرت نداره...این همیشه هم صدق نمیکنه بعضیا عادت کردن ب این ک خودشونو حساس نشون بدن!

خانمام غیرت دارن...ک تو جامعه ی ما بش میگن حسودی!

حس حسادت از اون جا ک دوست داری یه نفر یا یه وسیله فقط واسه خودت باشه به وجود میاد...حس باهالیه!(رو غزل و داداچو خاله جونیام و دایی حساسم)

دیدی آدم بعضی وسایلاشو چه قد دوست داره...به کسی نمیده و حواسش هست کسی بش دست نزنه و خیلی مواظبشه تا خراب نشه!

نداشتن غیرت روشن فکری نیس...وقتی کسی ک فک میکنی دوست داره، کاری با کارات نداره ینی واس خودش آزادی میخاد ک تو رو آزاد میزاره!


اینا همش نظره منه...دیشب بهشون فکر کردم!

هنوزم نمیتونم درک کنم و به نظرم بیشعورم یه کمی!

برم یه دور دیگه کتاب بیشعوری رو بخونم!


فکر کنم دارم بدبخت میشم!

خاطراته یه وروجک...

ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال می‌کنید

برچسب: بیشعوری,بیشعوری کتاب,بیشعوری pdf, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 13 آذر 1395 ساعت: 21:54

صفحه بندی