طلاق

خرید بک لینک

دختر بودن اونجاش ک باید زود برگردی خونه بده...اون جاست ک نمیفهمی خودتو دوست دارن یا آبروشو(هنو نفهمیدم این یکی دقیقن چیه خدایی)

من دختر دار ک  بشم میزارم خودش بزرگ شه...خودمم پایشم هر جا بره...باباشم غر زد میگم همینه ک هست...میخاستی با من ازدواج نکنی!

این جوری میشه ک طلاقم میده و میفرستتم خونه بابام...دخترمم ک عاشق مامانشه باهام میاد و اگه پسرم داشتم چون مامانیه اونم میاد!

شوهر سابقم از تنهایی ب غلط کردن میوفته و میاد دنبالم و این ماجرا ادامه دارد تا من سه طلاقه بشم!


اسم ازدواج میاد یاده طلاق میوفتم و اسم طلاق میاد تنم میلرزه...همیشه نقطه ضعفامو با رفتن ب طرفشون از بین بردم ولی این یکیو نمیتونم!

هر چ قدرم سرش شوخی میکنم بازم برام کابوسه!

اینم از مزیتای بچه ی طلاق بودم...۱۵ سال گذشت!

تهش : بچه ها دعوا هاتون یادشون نمیره...یادشون نمیره ک همه ماماناشون میومد دنبالشو  اونا باید سرشو مینداختن پایین و میرفتن خونه...یادشون نمیره ک میترسیدن با کسی دوست بشن تا کسی نفهمه مامان ندارن...میترسیدن خاطره تعریف کنن ک یه موقع یکی نگه مامانت کجا بود...بچه ها حافظون خیلی خوبه...بچه ها فقط قدشون کوتاهه...خودتون بیشعورید!


حرف زیاد دارم...الان چن تا متن تو چک نویس گذاشتم و جرعت ندارم بزارمشون!

هیسسس...هیچی نمیخام بشنوم!


چقدر جلوی دیگران بخوام راز داری کنم

چقدر من توی دستای شما پاس کاری شدم

چقدر از ترس بد جدایی توهم بگیرم

چقدر دیگران منو به چشم ترحم ببینن

...
آهنگ به خاطر من از یاس
خاطراته یه وروجک...

ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال می‌کنید

برچسب: طلاق,طلاق حليمة بولند,طلاق بائن, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: شنبه 13 آذر 1395 ساعت: 21:54

صفحه بندی