بازم قاطی پاتیه حرفام...مغزم درگیره!
بزار خالی کنم ک آروم شم وبلاگ جون!
طلاق فقط اونی نیس ک تو محضر انجام میشه!
مسخره نیس دو تا آدم با یه آیه ب هم حلال میشن و با یه آیه دیگه ب هم حروم!
طلاق روحم داریم..روحه آدم بیوه میشه!
من همچنان از ازدواج متنفرم..تو فک کن فکرم خرابه!
نمیدونم الان باید ب چی و ب کی اعتماد کنم...پر از نامردی شده این دنیا، پر از آدمایی ک همدیگه رو پله میکنن، آشغالدونه...
این مثاله ها..فردا نگید دوست پسرش بهش خیانت کرده(دوست پسرم آدمه):
فک کن یه دختری با این ک میدونه دوست پسرت با توعه، میره طرفشو...
عوضی نیست این آدم!؟
پسره هم عوضیه چون خودشو از دوست دخترش دور میکنه و میگه بزار خوش باشم!
اینو تو ازدواج تصور کنی خیلی وحشتناک میشه..پ با همین تریپ رفاقت فرض کنید!
و این ک این اتفاق بلعکسشم هستو خودم دیدم ک یه مردی میگف ک زنایی ک ازدواج کردن زود تر پا میدن!(اختلافاتونو بینتون حل کنید ک یکی از بیرون نیادو بشه تصمیم گیرندتون)
مشکل بیشتر اختلافه آدما سره اینه ک نمیتونن حرف بزنن...واس خودشون از زندگیشون رویا میسازنو وقتی اونی ک میخاستن نشد ناراضی میشن و ب طرف نمیگن ک فلانی این کارت منو اذیت میکنه!
خاطراته یه وروجک...ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18