من اعتراف میکنم ک یه دروغگوام!
من ب همه ی آدمایی ک میشناسم دروغ گفتم و حتی ب اونی ک تو آینه میبینم!
من قرار گذاشتم با خودم ک وقتی این وبلاگو درست کردم، هر کی تو سرم میاد توش بنویسم..بعضیاشو توش مینویسمو برام قایم میکنه..بعضی از اراجیفمم اون ور و این ور ولو ان..شده تو کتاب، جزوه و یا حتی کاغذ پاره..
مداد باشه مینویسم...
میخام ب خاطر دروغام تنبیه شم...
خدا یا یه جوری بزن ک قدر شناست باشم
خاطراته یه وروجک...ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10