حسه خوب

خرید بک لینک

 سلام

کی میگه مردا بوی خوب نمیدن؟!(همونی ک میگفتی این طوری نیس)

مردام بوی خوبی میدن...همون بویی ک باعث میشه بری طرفشو هی بوسش کنی و دستاتو دور شیکمش حلقه کنی و سفت ب خودت بچسبونیش ک فرار نکنه...هی بهت بگه میمون و توام خودتو بیشتر بچسبونی بهش...

البته نا گفته نمونه ک این حسه آدما ب طرفه مقابله ک باعث میشه بوی تنش برامون جذاب باشه و مثه کنه، تو هر موقعیتی آدمو ب خودش بچسبونه...میگن هر کی تنش یه بویی داره...من عاشقه بوی بدنه این بشرم!

میدونم اگه منو میشناسید توی فکرتون اومده ک دارم از علی میگم...ولی ن...علی رو دوست دارم ولی هنو ب این شدت نرسیده!

میدونم فکراتون منحرفه...درستتون میکنم

امروز 22 بهمنه...من الان خونه مامان بزرگ و دو تا خاله کوچیکه و دایی ریزه ی عشقم ک همیشه بو خوب میده و بیچاره وقتیم ک خوابه ام از دسته من آسایش نداره!

خاطراته یه وروجک...

ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت: 7:43

صفحه بندی