سلام
کی میگه مردا بوی خوب نمیدن؟!(همونی ک میگفتی این طوری نیس)
مردام بوی خوبی میدن...همون بویی ک باعث میشه بری طرفشو هی بوسش کنی و دستاتو دور شیکمش حلقه کنی و سفت ب خودت بچسبونیش ک فرار نکنه...هی بهت بگه میمون و توام خودتو بیشتر بچسبونی بهش...
البته نا گفته نمونه ک این حسه آدما ب طرفه مقابله ک باعث میشه بوی تنش برامون جذاب باشه و مثه کنه، تو هر موقعیتی آدمو ب خودش بچسبونه...میگن هر کی تنش یه بویی داره...من عاشقه بوی بدنه این بشرم!
میدونم اگه منو میشناسید توی فکرتون اومده ک دارم از علی میگم...ولی ن...علی رو دوست دارم ولی هنو ب این شدت نرسیده!
میدونم فکراتون منحرفه...درستتون میکنم
امروز 22 بهمنه...من الان خونه مامان بزرگ و دو تا خاله کوچیکه و دایی ریزه ی عشقم ک همیشه بو خوب میده و بیچاره وقتیم ک خوابه ام از دسته من آسایش نداره!
ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19