سلوم
چ طور مطورید؟!
کیفتون کوکه؟!
من حالم خوبه...یه برنامه هایی واسه زندگیم ریختم تو سنه 20 سالو 1 ماهگی ک چن روز مونده تا 2 ماه بشه!
برام دعا کنید کم نیارم و هدفمو فراموش نکنم...یه کم فراموش کارم...باید جلو چشام باشه ک یادم نره...بنویسم بزارم جلو چشم...گوشی خریدم عکسه هدفمو بزارم صفه ی گوشیم(اینو داش سیا انجام داده بود...تقلید از نوع خوبش خوبه دیگه)
بعضی وقتا آدما رو هم فراموش میکنم وقتی نبینمشون...حتی وقتی ک برام خیلی عزیزن...ندیدن باعث میشه برن تو خاطراتم و من خاطراتمو ب مرور زمان فراموش میکنم(ب خاطر همین هر وقت حوصلم بشه مینویسمشون)
از دل برود هر آن که از دیده رود(برا من صدق میکنه)
حسودی نکنید بهم و برام آرزوهای بد نکنید ک چون واسه هر کی بد بخوای سر خودت میاد!
یه جمله رو کاغذ نوشتم و زدم ب نیمه ای از اتاق ک برا منه و توش نوشتم: آینده رو من تعیین میکنم، ن سرنوشت، ن آدمای دورم و ن ...(مدیونید فک کنید آخرش یه شکلک کشیده باشم)
ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12