سلوم
خوفی؟!
شیکی!؟
روزت مناسب و پسندیده
شب یلدا یعنی ... یعنی به خاطر یه دقیقه ای که از شبای دیگه بیشتره دوره هم جمع بشیم ... یعنی آب هندونه صورتمونو قلقلک بده و چیکه کنه و بیوفته ... یعنی هر کی انارشو، این میوه ی دونه دونه رو تا آخرین دونش بخوره که مبادا دونه ی بهشتیش جا بمونه!
شب چله یعنی ... یعنی زیر لب فاتحه بخونیو تو دلت آرزوتو بگی و چشاتو ببندیو باز کنی و فالتو بخونیو ذوق مرگ شی از این که چه جوری میتونه حافظ حرفه دلتو بدونه ... یعنی بدون ترس از این که جوش بزنی لپاتو پر آجیل کنی ... یعنی تغ تغ تخمه بشکونی!
بلند ترین شب سال یعنی ... یعنی به بزرگ خونه نگاه کنی و ببینی روزگار چه خطای با معنی ای رو صورت نرمش کشیده و گوش کنی که امسال میخاد به چی نصیحتت کنه ؟!و قصه برات چی داره !؟ ... یعنی تو چشای همیشه نگرانش نگاه کنی و بگی دوسش داری ... یعنی روبوسیو بغل!
جوجه هاتو یادت نره بشمری ... مواظب روحت باش ... دوست دارم ... امشب مبارکت!
ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20