دارم سعی میکنم زندگیمو از نو خودم بسازم...
میخام تولدم برام تولد دوباره باشه!
دارم خود سازی میکنم...خود سازیه روحی!
میخام آدمای دورمو عوض کنم...
همیشه وقتی تو خودم بودم، منتظر بودم یه اتفاق بزرگ و خاص و خفن ناک بیوفته (این سری ۳ ماه تابستونم تو انتظار گذشت، تو گیجیه مطلق) ولی میدونی چیه!؟ تصمیم گرفتم خودم اتفاق زندگیم باشم!
پر از ضد و نقیضم...باید ب ثبات برسم!
ضعفا مو نوشتم و میخام از بین ببرمشون!
قوتامو نوشتم و میخام قویشون کنم!
تو این چن وقت هر کی دورم باشه میشه جزوه آدمای پر رنگ زندگیم ب شرطی ک ب پر و پام نپیچه!
اوناییم ک نیستنو حذف میکنم_دیگه برام مهم نیس ک باهاتون خاطره دارم یه زمان برام بهترین بودید_من خودمو بیشتر از شما دوست دارم...میخای فک کنی زدم تو برق، فک کن!
من این مدلیم...خوشت نمیاد خدافظ
سراومد زمستون، شکفته بهارون
گل سرخ خورشید باز اومد و شب شد گریزون
کوهها لاله زارن کوهها لاله زارن
لاله ها بیدارن لاله ها بیدارن
...
آهنگ آفتاب کاران جنگل اثر داود شراره ها
ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26