همه ی دختر ها به دوست داشته شدن نیاز دارند، به یک نفر که احساسشان را بفهمد و پا به پایشان دیوانگی کند، معنی اخم هایشان را بفهمد و با غر زدن های گاه و بی گاهشان کنار بیاید، آن ها یک نفر را می خواهند که عشق را بلد باشد و برای دنیای دخترانشان بشود آن پادشاه سوار بر اسب سفید!
انتظار زیادی هم ندارند، همین که لاک های رنگی هدیه بگیرند و کتاب های عاشقانه، همین که قربان صدقه های واقعی بشنوند و غیرتی شدن های پر جذبه ببینند انگار دنیا را دارند، دختر ها ذوق کردن برای چیز های کوچک و اتفاق های نه چندان بزرگ را خوب بلدند، کافیست مطمئن باشند دوستشان داری و دوستت داشته باشند، نه دلشان سورپرایز های لاکچری می خواهند نه یک مرد با ماشین آن چنانی و پول فراوان...
دختر ها را بد تعریف کرده اند اما واقعیت چیزی فراتر از این حرفاست!
پدر بزرگ راست می گفت: دختر مثه گل است.
از آن گل هایی که اگر حواست بهشان نباشد قهر می کنند و پژمرده می شوند و من خوب می دانم هیچ چیز آن ها را از پا در نمی آورد به جز دوست داشته نشدن و بی توجهی، گاهی دوست داشتنتان را با یک شاخه گل و یا چند بادکنک رنگی نشانشان بدهید، آن ها را به خاطر خودشان بخواهید، این موجودات مظلوم که من می شناسم آن قدر دلشان از حرف و حدیث ها و نگاه های بد بعضی مردان شکسته است که همه جا دنبال امنیت گم شدیشان میگردند، هیچ کس جز دختر ها نمی داند راه رفتن توی کوچه خلوت و نگاه ترسناک مردی که از رو به رو می آیدچه قدر عذاب دهنده و تلخ است که وقتی با صلوات از کنارش عبور می کنی، نفس راحت بکشی و زود از آن جا بروی!!
جواب این دل شکستگی ها را با اخم و بد اخلاقی ندهید، تکیه گاه باشید و بگذارید یک بار هم شده صدای خنده ی واقعی تمام دختر ها توی شهر بپیچد، آن وقت می بینید ک دنیایتان با شیطنت های دخترانه چه قدر شیرین تر می شود.
خیلی خوب است که به دخترانگی هایشان احترام بگذارید، از مو های بلندی که روی فرش و سرامیک و گاهی توی غذایتان پیدا می شود گله نکنید!
به لاک های بد رنگشان نخندید، اگر پول هایشان را جمع می کنند و برای خودشان رژ لب های رنگارنگ می خرند، ذوق کنید ، برایشان بستنی و نوتلا و لواشک های ترش هدیه بیاورید، بگذارید لوس باشند و رفتارهای کودکانشان را سرزنش نکنید، از خنده های بلند و ابراز احساسات عجیب و غربشان ایراد نگیرید تا بفهمند دختر بودن قشنگ ترین هدیه ایست که خدا به آن ها داده است.
دختر ها مثل گل می مانند، لطفن شما هم شاهزاده کوچولو باشید و از گل هایی ک دوستشان دارید مراقبت کنید.
نازنین عابدین پور
کله این متنو خودم تایپ کردم...داشتم تایپ میکردم به فکرم زد ک از گوگل پیدا کنمو کپی کنم ولی گفتم ولش، من ک شروع کردم تا آخرش برم!
نکاتی از جانب من در مورد این متن ک این بالاست!(من ک این جوریم)
من جورابم دوست دارم هدیه بگیرم!
اون جا ک بحث از خوراکی شد ب نظرم باید پاستیلم اضافه کرد!
اون قسمت ترسم...واقعن ترسناکه!
بند بند این نوشته رو با تمام وجودم، نیاز بهشو حس کردم...اعتراف می کنم!
اینو نگفته و من میگم: سر دخترا داد نزنید، خیلی زود میشکنن، خیلی زود بغض میکنن...
دوست دارند لج کنن تا بهشون ثابت کنی دوسش داری و با حرفاتون آرومش کنید و آخرش خودشون بمونن ک چی شد!
بیشتر از یه ساعت نزارید تو حاله خودشون باشن...
می بینید عصبانین باهاشون بحث نکنید...بزارید آروم شن بعد باهاش حرف بزنید!
...
بازم هست ولی یادم رف!
به نظرم خیلی شجاعت میخاست که بتونم اینا رو بگم...به قول گفتنی خودمو لو بدم!
ما را در سایت خاطراته یه وروجک دنبال میکنید
برچسب: دخترم,دخترم تولدت مبارک,دخترم سحر, نویسنده: بازدید: 25