
کلن تو این یه مورد خیلی بیشعورم...هیچ وقت غیرت مردا رو درک نکردم، هیچ وقت اینو ک نباید جلو پسرا، از یه پسر دیگه حرف زدو نفهمیدم....قبلن از آدمای غیرتی اون قد بدم میومد...ولی جدیدن فهمیدم آدم تا کسیو دوست نداشته باشه روش غیرت نداره...این همیشه هم صدق نمیکنه بعضیا عادت کردن ب این ک خودشونو حساس نشون بدن!خانمام غیرت دارن...ک تو جامعه ی ما بش میگن حسودی!حس حسادت از اون جا ک دوست داری یه نفر یا یه وسیله فقط واسه خودت باشه به وجود میاد...حس باهالیه!(رو غزل و داداچو خاله جونیام و دایی حساسم)دیدی آدم بع...
ادامه مطلب