خاطراته یه وروجک

متن مرتبط با «تولدمه ولی» در سایت خاطراته یه وروجک نوشته شده است

تولدمه

  • نیلوبلاگ

    سلام آدمای زندهامروز تولدم بود و ۲۱ سالم کامل تموم شد و ...امروز عالی بود...یه عالمه تبریک تولد جوراواجور...بعضی از تبریکا واقعن خفنن...بعضیاشون متن تبریکش برام خیلی جالبناک و خاصناک و با مزه بود...تو بعضیاش اون فردی ک بهت تبریک میگه خیلی عزیز بوده و ساده ترین مدله تبریکش برات دنیاس...اونایی ک تو تولدم حضور داشتن٬ برام خیلی دوست داشتنی و عزیز بودن...ممنونم ک بودید!این ک یهویی یه دوست قدیمی بهم تولدمو تبریک گف ک عالی بود...یه تبریک بود با viva video ک چن تا از عکسامو کناره هم گذاشته بودو تولدم رو...

    ادامه مطلب