
درود ب آدمای شاد و غمگینامروز یاده این افتادم ک بعضی وقتا حالم بد میشه و میرم تو خودمو از همه آدمو عالم دلخور میشم و ... . ب قوله یه عاقلی ، ریکاوری میشم (خوب منم از همیشه خندون بودن خسته میشم)این جور وقتا زورم اول ب عکسایی ک تو تلگرام و اینستا گذاشتم میرسه...بعد غزی و هر کی ک دم دستم باشه...مغزم کار نمیکنه این جور وقتا...هر چی دلم میخاد میگم...جدیدن یاد گرفتم نزارم حالم زیاد بد بمونه...ب خودم حال میدم(فیلم میبینم، میرم قدم میزنم، غذا میپزم، آهنگ میزارم و ...)یه چیزایی رو هم تازگیا فهمیدم....من ...
ادامه مطلب